weey

hej! idag har jag pluggat!! (eller...? o.O miowmiowmiow maha) hejdå!
pappa: hej fanny! välkommen hem. ska du dansa ikväll?
jag: hejhej pappa, jaa klockan 18-19
pappa: jaa okej, men om vi äter runt halv åtta blir det bra?
jag: jaa klart, perfekt!
pappa: men du? är du sugen på nåt groteskt?
jag: eeeeeeeeeeeh dudeeeee? jaa.....?
pappa: jo asså titta om man ska orka plugga till klockan 4 på natten så behöver man energi så därför har jag tagit mig tiden att vispa grädde och lägga den på en tallrik så den står i kylen sen tar du vaniljglass som finns i frysen och lägger på, blir det bra?
jag: HAHAHHHAHA, ey dude wtf, det blir perfektiamos!
så jaaa. jag är tjuck meehhehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0