två timmar för mycket

hej bloggen
vaknade av klockan som stod på klockan sju för en gångs skull då jag inte börjar förrän 09.15 så kommer mamma inspringandes på mitt rum och bara FANNY jag har gjort en överraskning till dig, så kom NU !!!!!
jag bara : godmorgon mamma.
sen somna jag lite.

sen gick jag ut i köket och så visar det sig att mamma har gjort en fet skål med fruktsallad till mig som jag kan äta till frukost (jag älskar fruktsallad mjemjemjemjemje)

sen bestämde jag mig för att slå mitt duschrekord som ligger på 6m36s så jag jag duschade på 5m49s *sjukt stolt*

sen sminkade jag mig och valde gympakläder, satte på mig vanliga kläder och sen satte jag mig på en stol och tänkte.

jag tittade på klockan och så var hon 07.49 och jag ska träffa amanda 08.55. jag brukar ALDRIG ha så gott om tid?
dvs de sakerna som brukar ta längst tid för mig dvs frukost och dusch tog typ en kvart!?!??! så nu sitter jag här...

jag har städat, ritat en almanacka (stavning?) , pysslat ett julkort med en sköldpadda på och gjort massa lovely frisyrer.
man kan helt enkelt med andra ord säga att jag för tillfället har för mycket tid eller kan man ha det? känns som det...

så nu när ni vet lite mer om min morgon, berätta hur eran har varit? eller brukar ni någonsin få överflöd på tid eller är det bara jag som inte inser vad jag skulle behöva göra på den tiden jag tycker är överflödig? hmm...

nej nu ska jag gå upp på vinden och hämta anki, hihi, pussss på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0