sunday

tjena bloggen
idag har jag inte gjort så jättemycket, typ spela gitarr, varit på stan och köpt present till majti och pysslat ihop ett lite vackert kort till henne oxå.
sen var det skubb nu på kvällen och vi julpysslade, lite tidigt kanske... jaa.. men det var mysigt, sen typ sjöng vi och massa annat,
sen cyklade jag hem och tittade på ema, så himla mysigt.
nu har jag spelat gitarr till jag kom på att klockan var asmycket så nu var min tanke att sova och sen imorgon blir entré till skolan igen ... suck, vet inte om jag ska skratta eller gråta, väldigt många prov nu som jag inte känner mig så föreberedd för som står på schemat så jag lär väl ha fullt upp i veckan.
jag ska även testa lite av mina nya kläder imorgon i skolan och en ny sminkning även min mya parfym som jag köpte idag, nej klockan är halv tolv och jag måste sova.
puss på er!
luktar.... hmm... *sniffsniff*.....sockervadd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh ja, den luktar jättegott ! <3

2011-11-08 @ 12:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0