studiedag hell YEAH

tjena bloggen
jag vaknade (noshit) klockan 10 åt frukost sen har jag mest pluggat och spelat gitarr och dansat lite,
prov onsdag torsdag fredag wish me luck, så imorgon blir det plugg plugg plugg
anyway så hade jag lovat mig själv att ta pauser så mycket jag behövde idag fårn pluggandet så jag stack ut och gick en runda och sen fortsatte plugga, spelade gitarr, pluggade ... sen blev klockan ganska mycket och blev sugen på att fotta så det gjorde jag.
åt sedan, stack till träningen och fick reda på att när jag går catwalk så ser jag besvärad ut och min högra arm rör sig lika bra som en stelopererad hemul , men annars var det sjukt kul. jag försvarade mig med att jag iaf var i takt till musiken jämfört med de andra hehe
kuuuuuuuuuuuuul inklägg och jaa jag menar inklägg... 

JOHANNA du är en stlrd... :)
nej nu ska jag sova och  vila ut mitt stukade pekfinger som jag råkade slänga in i en dörr innan.
puss på er
nej det skulle inte vara graciösa bilder ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0