sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

det bästa vore egentligen om jag kunde skriva detta på franska men jag vet att ingen skulle vilja läsa så jag gör ett försök på svenska.
ibland gör man misstag som man i efterhand inte ens kunnat föreställa sig att man kunnat göra. vad tänkte jag? om jag hade kunnat spola tillbaka tiden och handlat annorlunda så hade jag med hela mitt hjärta gjort det. men så säger man ju alltid, tänk om. men helt ärligt tänk om? tänk om jag hade handlat annorlunda. hur hade allting varit då? bättre än innan eller bara som vanligt eller kanske värre? tankarna på tänk om sjuder i huvudet och det känns som om jag öppnar munnen så bara skulle jag tappa allt och aldrig hitta det igen.
du är nog den snällaste killen jag känner, om någon person i världen någonsin skulle förtjäna att bli behandlad så som jag behandlat dig så skulle det vara vem som helst förutom du. inte du, bara inte du. allt var så bra, jag trodde verkligen att det var långt till fronten och hade ingen aning att det skulle förstöras redan samma kväll.
jag skulle berättat allt men hittade inget mod, så istället fick du reda på det på det värsta sättet av alla. du litade på mig du trodde att vi delade tankar, och det gjorde vi till största del.
nu.
nu är allt borta. men tänk om det gick att spola tillbaka tiden, så perfekt det hade varit.
om du läser detta, vilket jag antar att du aldrig kommer göra, om det är bra eller inte vet jag inte. även om du inte gör det så ska du veta att jag är hemskt ledsen för vad jag gjorde, det var verkligen inte meningen att vända upp och ner på allt.
förlåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0