so far so long

hej bloggen ,
idag har jag inte hunnit med så mycket än dock men för en gångs skull så tänkte jag hinna med en dagens outfit,
men innan dess så tänkte jag berätta lita av vad jag har för planer mm.
först så ska jag göra mig i ordning och kanske ringa majti och kolla om hon vill hänga med ut och fotta i dimman, hehe, sen ikväll är det ledarutbildning och jag taggar som fan, sjukt kul!
hitintills så har dansat , spelat gitarr ocg övat på de låtarna jag ska spela på avslutningen, även hunnit med lite städning och nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig ordning inför ikväll.
hoppas att alla har en bra söndag!
simma lugnt!
tröja, uniqlo/ leggings, uniqlo/ kjol, h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0