snowballs

kom hem från en mysig kväll på skubb, ni är så fina allihopa,
egentligen har jag inte gjort så mycket idag men det har ändå varit en fin och lugn dag, imorgon blir det skolan och tillbaka till stresshuvudvärk och hjärtkramp, ska antagligen be mamma ringa nån vårdcentral för mitt hjärta har börjar krampa riktigt mycket när jag har mycket att göra.
men innan jag återgår till vardagen och mina tankspridda banor så ska jag ligga lite fridfullt under mitt mysiga täcke och titta på mina snöbollarna som jag hände upp i mitt tak innan idag, och bara njuta av den sista halvtimmen helg på en vecka.
puss och kraaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: klara stavgren

åhh vad myyyys!! vart har du köpt de bollarna?? krya på dig fannyloo <3

2011-11-24 @ 15:35:51
URL: http://itdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0