school's in

första dagen efter lovet , TAGGA, sjukt mysigt att träffa alla men ja, jag börjar bli så sjukt trött på den jävla byggnaden så jag kan spy på det.

väldigt många stora och svåra prov framför mig att beta av men ja. det är bara att ta tag i det och så brukar det lösa  sig.
jag har oxå en litem varning till er, att denna veckan så  kommer det nog inte bli så mycket bloggande, dels för att jag måste komma ikapp i många ämnen och dels för att vi ska fixa vårat internet.
men jag lovar att lägga varje ledig minut på min blogg.
nej nu ska jag spela lite gitarr och plugga, lärt mig nytt komp, kanske kommer film en vacker dag, men än sålänge får ni njuta av green days verision av Good Riddance.
älskar er, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0