saturday night

blubb
idag har jag köpt nya hörlurar som seriöst är de bästa hörlurarna jag någonsin haft! typ från sony och själva knepet för att de verkligen ska sitta bra i öronen är typ att de är lite sneda. så man hör nästan inget ljud som finns runtomkring för att de sitter så tätt. kostar ca 349:- så om ni letar efter ett par riktiiigt bra hörlurar så kommentera så kan jag skicka bilder och mer fakta kring dem.
anyway , sen var jag i malmö med ayla och fikade sen stack jag till ikea med mamma och köpte lite feta ramar, då jag hade tänkt göra ett kollage med bilder på mina kompisar och så.
stack hem, dansade och använde mina perfekta hörlurar och typ sprang runt , sen stack jag till ayla och kollade film och myste.
helt plötsligt när jag ligger där och filmen precis ska börja så ringer hatti och bara: "HEJ FNATT DET ÄR DIN HATT!! hehehe jag kom på det själv heheheh "
och så står hon utanför mitt hus... asså jag fattar verkligen inte hur alla gulliga människor lyckas komma ooch våldgästa mig JUST de timmarna jag inte är hemma, jag menar jag spenderar ju typ 97% av mitt liv hemma och ändå så finns inte den tajmingen. jaja, träffar hatttttiiii sötaste haaaaaaaatt på måndag. mehe
nej nu är jag så sjukt tröttt så nu ska jag sova och sen imorrn så ska jag plugga teknik, franska och sen är det skubbmys och ledarutbildning som gäller! gotta love it.
saknar min fina max.

Kommentarer
Postat av: Johanna

HEJ FNATT DET ÄR DIN HATT!!!!!!!

2011-11-20 @ 08:25:56
URL: http://bobsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0