röd, rödare fanny i paris

heeeeej bloggen.
nu är jag hemma efter en awesome dagar i Paris, älskar verkligen den staden.
vi gick runt, tittade på sevärdheter, shoppade, drack kaffe, gick runt, åt, tittade på folk, shoppade, drack kaffe, gick runt, sov, åt frukost, drack kaffe, gick runt, åkte buss, gick runt, shoppade, åkte taxi, drack kaffe, sov, gick runt och shoppade. fantastiskt va!?
nej jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva resan så jag tror det är enklare om jag laddar upp lite bilder som jag tog där och sen berättar lite om dem. okej håll i er, för nu kommer det bilder!
vårat lilla hotellrum, med betoning på lilla
våran toalett var en garderob för er som är intresserade så fattade vi först inte var toaletten var förrän mamma skulle hänga in sina saken i ''garderoben"
första dagen drog vi till Centre Pompidou eller ja om man tycker det är svårt att uttala så kan nu ju pröva Beaubourg...
vi bestämde oss för att åka upp, bild tagen från rultrappan som ni ser som rören på bilden ovan
utsikt från rulltrappan inkl. sacre coeur.
on our way up, i ett rör..
det lilla torget hööööögt uppifrån
ett kort korridor
bild från den svincoola resturangen högst upp
resturangen bestod av stora puppliknande saker som man kunde sitta i typ..
lite bilder från konsten som vi såg på 4:e våningen i rörhuset
kan ju inte påstå att jag fattar men ändå, man kanske inte alltid måste det.
snel hest
the flying rope, jag fattar inte hur det kunde flyga...
utanför satt en tjej och spela på en stock, höhö
nu kommer lite bilder från stadens gator
hotel de ville, stadshuset
seine
notre dame
inne i notre dame
en lite sådär smått fet orgel
japaner på en båt i seine, paris, frankrike, europa, världen.
bara på ett litet gathörn sådär
en liten bild på hur rött jag tyckte mitt hår var innan jag färgade det i paris..
lite från gatorna
en butik i paris med ENDAST rosor i varma färger och vitt...
mitt nya röda hår i glödlampeljus, ser inte så rött ut men vänta bara
just chillin'
hotellfoajen, inte så lyxigt som det ser ut, som hade bara lagt LITE extra energi på entrén men hissen var lika stor som två utfällda pungråttor, rummet var litet och ja, men det var übermysigt.
som sagt, någon hade lite tråkigt och stack och köpte jord och stenar och kaktusar och lade dem i hela ingången.
hissen för gnagare
lite bilder från luxemburgparken som låg ca 100 m från vårat hotell
om du är överallt , ta en lapp?
place de la sorbonne, vårat torg.
sista dagen, grand palais
okej nu kommer det, är ni redo? here we go REEEEED !
haha, hello...
fransmännen gillar stora feta byggander
vadå, nej asså man ska ju inte ha för stora portar...
triumfbågen
operan, minuterna innan vi skulle sticka gick vi in på affären uniqlo för att shoppa loss
sen åkte vi hem, så. nu vet ni lite mer om hur jag har haft det på lovet.
puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Snel hest <3

Mahaha jag har en sån hamster, han kan åka i den hissen! :D

2011-11-05 @ 23:18:33
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHAHAHAH SPELA PÅ EN STOCK AHHAAHAHAHA

2011-11-06 @ 08:49:42
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha hannah, din hamster kan åka till paris, ta en taxi till mitt hotell och åka upp och ner i gnagarhissen xD <3



VAAAAD!!?!?! DET GJORDE HON JU :(

2011-11-06 @ 23:12:02
URL: http://goldendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0