just wednesday

hej bloggen
hade riktigt roligt idag, alla var helt glada och ja, vi lyssnade på bra musik för en gångs skull. så efter en ganska omtumlad morgon pga av dåliga besked så slutade dagen bra till slut.
tog sönder ännu ett glas men annars gick allt bra, gjorde sojakoppar, skalade räkor, rörde ris, diskade, serverade, fixade i resturangen och lärde mig göra en maträtt som heter jakuniku tyyyyyyyyyp...
fick reda på att hampus snart är pappa och daniel blev pappa för ett halvår sen. yeyeye
klockan två kom pappa och åt och jag tog ut min lunch så vi kunde äta tsm, riktigt mysigt. sen klockan tre så sitter amanda och hannah och vinkar till människor och väntar på att jag ska bli klar, sen efter praoen så kommer nisha lily  och vi går tillsammans och hälsar på maxmax.
sen efter det så träffade jag ayla och vi handlade blommor till min söta far som har namnsdag och sen tog vi en snabb fika innan dansen.
ayla hände med till dansen vilket var tur för att min kedja till cykeln gick HELT isönder, asså kedjan delade sig på mitten och släpade efter cyklen så ayla fick dra mig hem heheh. har inte träffat ayla på veckor känns det som, men det var i vilket fall otroligt mysigt att snacka med henne och imorrn kommer hon och äter med mig på rå epok.
och nu har jag ätit, dansat, spelat gitarr och snackat med primus, max och dauviid.
efter en långlång dag ska jag nu äntligen få komma till ro.
vi hörs igen imorrn! KRAAAAAAAAAAAAM (åh saknar hattti)
just det, måste återigen passa på att rekommendera RÅ EPOK SUSHIBAR, KLOSTERGATAN, LUND. som gör skånes godaste sushi och har sveriges härligaste personal. KOM och ät!
bild från igår på dansen, challan sminkade hehe
jag hade på mig nordens hetaste klänning, med paljetter OCH fuskpäls..
jordens fulaste fisk, men även universums finaste kille. ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

HAHAHAHAHA ALLA KOLLADE SKIT SKUMT PÅ OSS AHHAHAHA!

2011-12-05 @ 18:49:13
URL: http://marshmallowrain.blogg.se/
Postat av: Michelle

Stolt fotograf till alla bilderna! (Y) <3

2011-12-15 @ 17:58:56
URL: http://miichelle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0