glueglue before your life is over

efter att ha använt upp hela svaneskolans limförråd till min och Hattis AWESOME bro så hade jag muntligt prov (tack för att du plockade undan allt älskade johanna) och det gick faktiskt skitbra, fick näääääästan vg eller ja hon ska ööverväga om jag ska få det eller inte...
sen pluggade jag med salma, och nu börjar jag komma in i de gamla gubbarnas tänkande, 1:a världskriget filosofi. suck..
sen kom den söta treskäggade lilla vaktmästaren trippandes och sa med snäll röst att vi fick stanna om vi ville men att han helst ville att vi skulle gå så han kunde låsa. så sa jag att jag skulle ha utvecklingssamtal och med snäll ton sa han att han trodde oss och vi fick sitta kvar, sedan trippade han iväg med sin nätta näsa i vädret.
så jag och salma pluggade på tills i insåg att det  var BÄCKMÖRKT över hela skolgården och gick ut,
sen gick jag och dansade, sjukt givande.
hem, studera studera studera, och ja, studera... STUUUUDE!!!!!!!! jo jag vet jag är ledsen men förutom faktumet att den jävulska vaktmästaren skrek åt oss och blängde med sina självlysande ulvögon på oss och att jag gärna vill komma in på mitt gymnasium, så har det varit en bra eftermiddag och kväll.
haha WASÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄP själva?
sen vill jag oxå att ni ska veta att jag gerstl och harald (mest gerstl) har gjort en freakin ZOPF, och okej den kanske inte är det godaste brödet jag smakat och nej, det kanske i slår de andras bröd i smaken , men namnet slår fan ALLT. okej, italienskt lantbröd eller en GORGEOUS ZOPF?! hmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0