DUUUUUUDE

hey
igår var nog den roligaste dagen på så helvetes länge jag kan komma ihåg med johanna,
på musiken så hade vi en myckte bra relation till google chrome, HOPPSANÖÖÖ GOOGLE CHROME HAR KRASHAT, synd för dem liksom men vi vill fortfarande ha våra chords? och observera att smarta som vi är så skrek vi sönder våra röster INNAN vi spelade upp så att resten av lektionen gick åt att harkla sig som strypt åsna
men vi spelade upp och fick MVGiamos och gick runt och skrek hela dagen,
bertil försvann igår (simply needed some vacation) och ingen fattar inte var ha tagit vägen och alla bara undrar skitmycket var han är och jag säger bara HOPPSANÖÖÖ någon måste ha tappat honom?
sen så stack jag hem, hade följe med primus hugo och max, stack sen till tiger och köpte nya hörlurar, de går sönder fort med det billiga priset överväger det dåliga, hehe.
kom hem, spelade gitarr, snackade med ayla, meningen var egentligen att vi skulle setts men det blev inte av då hon inte mådde så bra, det gjorde dock inte jag heller senare på kvällen, ont i magen som ett litet djur och mådde typ illa, skypade med hannah nisha och erik och ladda över musik till min ipod
senare ringde majti och undrade om jag ville komma till elsa och alla små söta konfisar och jag förberedde mig på det sen blev det inte så för att mamma fattade inte hur man drog igång dvd.n och hon ville ha sällskap för att vi inte setts på en vecka, och senare på kvällen spydde jag för att jag mådde skit, så det kanske inte hade blivit så lyckat om jag stuckit till dem.
ANYWAY
idag så är det städning som gäller då hela släkten ska trycka in sina gråa rufsiga huvuden i vår 100 kvm lägenhet, jahaja, bara dags att beställa flyttlådor från rusta och begrava allting som tar plats, i trädgården
nej nu ska jag äta lite frukost sen spela lite gitarr och städa
daglig dos av Hattifnatti charm!
NÄMEN HOPPSANÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHHAHA CHARMIGT VÄRRE DIN PUNGRÅTTA

2011-11-12 @ 15:33:46
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Hannah

Adam står fint i bakgrunden XD



ASSÅ DU TOG BERTIL!!!!

Men men han har fått en syster nu, Berit!

2011-11-13 @ 17:26:59
Postat av: Olivia

Sv: Haha nej det är alltid på en söndag x)

2011-11-14 @ 07:32:46
URL: http://madebyghosh.blogg.se/
Postat av: Matte

Mobba inte Tigers hörlurar! Jag har haft mina sedan skolan började och de funkar fortfarande. Det handlar nog mest om hur man behandlar dom ;D <3

2011-11-14 @ 20:55:05
URL: http://allietjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0