dagens meny: skratt med skratttäcke

hej bloggen
dagens inlägg är LITE roligare än gårdagens,
jag tror inte jag har skrattat så mycket någonsin som jag gjort idag, har träningsvärk i magen, fick även 40/42 och 75/78 på mina engelskatest och jag är ÖVERLYCKLIG!
i vilket fall som helst så slutade jag skolan och stack ut mec becci och letade praoplats och efter 3251 sura butikinnehavare som inte kunde säga: nej tyvärr vi tar inte emot praoelever. utan var tvugna att säga: NEJ; GÅ NU!!!!!!!!
så slutade med att jag hamnade på ett sushiställe där komiskt nog ayla praoade förra året. perfekt! hur trevligt som helst
anyway så fikade jag med becci sen stack till dansen och satt där i en timme och spela bridge builder till min dans började, dansade sönder mig och halvcykla hem. kan ju säga att en övertränat söndrigt knä och en cykel där växlarna stannat på 3/3 är inte en extra ordinär kombination.
MEN
jag kom hem, jag ringde becci, käkade lite och sen spelade jag gitarr mm, läste lite franska och så.
sen dansade jag lite och nu så sitter jag med FB men jag känner att det börjar bli lite så att jag uppdaterar 7 ggr i minuten  och då vet man att det är dags att stänga ned....
nej nu ska jag sova, pusss
sjukt bra ljus i mitt rum på kvällen. men ändå min dansoutfit iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0