beundran till 100%

hey bloggen
dålig uppdatering för tillfället, anledningen är att jag har haft så sjukt mycket och har verkligen satsat på skolan, sen har jag lagt massa tid på att kolla igenom den här undebara killens blogg, William Marklund,  http://www.nattstad.se/WMarklund
det är helt otroligt hur mycket jag älskar gay människor, asså dom här två är så söta så att det inte är sant. och så sjukt härligt att han/dom verkligen står på sig om sin sexualitet och jag avundas hans mod så oerhört mycket. han lade upp bilden, bilden som fått mer än tvåtusen kommentarer och 1000 likes. ni är så sjukt fina! jag önskar er all lycka i framtiden, med era liv och ert förhållande!
skulle det någonsin hända något med honom så skulle han ha hela sverige som backup. vi stöttar dig.
du verkar vara en sjukt härlig kille och ni är ett helt otroligt fint par!
hold your head high!

Kommentarer
Postat av: William Marklund

<3

2011-11-24 @ 23:28:01
URL: http://nattstad.se/WMarklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0