berit blew threw my mind

hej bloggen
har haft ett tillfälligt blogg uppbehåll pga överdos av livet,
igår vart det storm och första advent så jag passade på att mysa till det lite inne på mitt rum, jag fixade lite ljus och tände mina snöbollar och spelad gitarr. så medan mitt rum och tak gnisslade så låg jag med min gitarr och spela norah jones, snacka om mys.
johanna har sprungit iväg till landkrona nu och ska vara borta i två veckor, och jag springer snart i väg till min prao som blir på rå epok i lund ena veckan och chalmers i göteborg andra.
igår  träffade man alla konfisar för första gången och det var mysigt, tror berit ville önska de lycka till med konfirmandtiden eller nåt.. haha.
sen när man sticker huvudet utanför bildörren och ska gå de 25 meter mellan bilen och huset så får man en fet valnötsgren i huvudet, berit skärp dig!
sen ikväll så ska jag först sticka hem till julia och öva lite inför skolavslutningen då vi ska spela adele, ska bli riktigt mysigt!
senare ikväll gitarr och sen ska jag hem och njuta av två veckors prao och julpynta mitt rum ytterligare, ÅH älska denna tiden.
ni får ha det bra! bloggar igen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0