baby baby baby oh

blööggeeen!
hej!
idag har varit en sjuk kul dag, började med gymnasiemässa och johanna fick sin dröm uppfylld, hon ska få bygga en rosa bil, jag lärde mig ingenting på mässan förutom att spykens rektor är sjukt sympatisk och att fordontekniker med nit halsband inte har så mysig andedräkt när de frågar en på ca fem mm i diameters avstånd om man vet vad en cylinder är, efter femton koppar kaffe och 956784 cigaretter så är det inte så många som dras till cylindrar och ventiler, no offence.
sen  var det musik med hatti och det var som vanligt sjukt ball och vi spelade upp en låt som inte direkt var inövad men det gick awesome, för vi är ju HATTIFNATTI BAND !
sen var det prov och det gick väl helt ok, iaf vg, hoppas jag, det var historia som pluggandes in dagen innan så ja, ända helt ok.
sen efter skolan fikade jag med primus och becci som snortade socker så jag bet sönder en sked och klappad henne med den.
sen hem äta och sen stack jag till värpinge för att träffa max, efter en helt underbar kväll med honom så kommer jag hem, lite mörbultad efter bussturen som bestod av (lite konstigt skrivet men jag skrev de som ett meddelande):
när jag kom in så typ betalade jag , sen satte jag mig ner och så åkte dom inte, utan bara stod där, så var det typ 2 invandrare och då busschaufför mne han var typ vän med dom och hade dom gjort något mot mig så hade han ju inte hjälpt mig utan dom, kände mig sjukt utlämnad, så när vi stod där i typ 10 minuter så gjorde den ena såna rörelser som typ syftade på ligg, typ drog sitt finger fram och tillbaka genom en ögla och sånt och så tittade dom på mig och typ dog av skratt.
sen typ var den ena på väg och bara resa upp och gå fram till mig men då tog den andra typ tag i hans ärm och bara på svenska, låt henne va, typ så, och massa sånt, sen när det kom andra på bussen slutade dom, men just när vi stod stilla liksom..
när jag kom in så typ betalade jag , sen satte jag mig ner och så åkte dom inte, utan bara stod där, så var det typ 2 invandrare och då busschaufför men han var typ vän med dom och hade dom gjort något mot mig så hade han ju inte hjälpt mig, utan dom, kände mig sjukt utlämnad, så när vi stod där i typ 10 minuter så gjorde den ena såna rörelser som typ syftade på ligg, typ drog sitt finger fram och tillbaka genom en ögla och sånt och så tittade dom på mig och typ dog av skratt.
sen typ var den ena på väg och bara resa upp och gå fram till mig men då tog den andra typ tag i hans ärm och bara på svenska, låt henne va, typ så, och massa sånt, sen när det kom andra på bussen slutade dom, men just när vi stod stilla liksom..
men när mamma kom och hämta mig så var det inte lika sexigt längre så då ägnade de sina små hjärnpor åt något annat, piew.
nej nu ska jag sova, varit en sjukt lång dag.
puss
ankiiii ! <3333

Kommentarer
Postat av: Amanda

Anki<3

2011-11-19 @ 15:16:04
Postat av: Fanny

hihi jaa anki <3

2011-11-20 @ 00:44:22
URL: http://goldendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0