äpplen ur munnen

hej blooggen
sitter här med johanna och pratar äpplen ur munnen, ni kan inte fatta vad jag har saknat henne, jag fick sån johanna abstinens och hon kom hit så nu har vi ätit mm och spelat på stardoll, för vi är SÅ inne.
juste nu ska jag diskret ge er det nyaste skvallret,
J O H A N N A   K Ö R D E   S Ö N D E R   S I N   M O P P E   N Ä R   H O N   K Ö R D E   Ö V E R   E N   V Ä G B U L A   S Å   H E N N E S   M O P P E   D O G   S Å   A T T   H O N  F I C K   K Ö R A   H E M   D E N   M E D   S I N   H Ä S T T R A N S P O R T .   O M F G . S Å   E X T R E M T   J Ä V L A   R O L I G T .   M E N   J A G   Ä L S K A R   D I G   I   A L L A   F A L L   H A T T I H A T T I .
så, nu vet ni.
godnatt alla små söta människor!
saknar alla från konfan galet mycket så jag satte på mig konfaklänningen och blundade och kom ihåg allt. allt vi har är så sjukt underbart.

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG HATAR DIG FANNY PUSSPUSSPUSS FUCK YOU PUSSPUSS KRAAM

2011-11-06 @ 09:18:00
URL: http://bobsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0