achtung x-mas

haxlax!
mitt nya sätt att säga hej på.
ännu en dag på rå epok har gått förbi och efter 6 timmars springade med brickor laxar disk mm så är jag galet trött och en timmes dans gjorde ju inte direkt saken bättre, dock så var max med och kollade och det var riktigt mysigt. made my day.
på jobbet idag har jag mest diskat, plockat undan och fyllt på i resturangen, skalat räkor, kladdat runt i riset och packat alger. MEN jag har även serverat och gjort några sushibitar heeeeeeeeelt själv och det är ball! (så nu tänker jag göra en ball smiley som passar den ballheten jag har just nu) : o.O   .
det var riktigt roligt idag och jag kommer skitbra överens med alla och min chef och jag har askul.
alla är helt cp, en göteborgare som drar torra skämt och sen massa skåningar och en polack/grek, som kastar lax på varandra och lyssnar på tysk techno på fukkin högsta volym.
sen kom hannah och åt lite sushi och myyste , söta hannah!
sen efter att jag jobbat över lite och tjänat in lite flextid så stack jag hem och läste en bok för första gången på ett år typ, sen somna jag, sen var klockan sex och jag duschade och stack ner till max och sen gick vi runt på stan och titta i skyltfönster sen stack vi till dansen.
jag dansade men min guldiga assexiga paljettklänning...
sen gick vi till coop sen stod vi och snackade och gnuggade, sen stack jag hem.
men nu är klockan för mycket och mina föräldrar sover och jag kom precis på att jag har glömt äta middag och är skiiithungrig. jaja.
nu ska jag sova och förbereda mig för imorrn, måste kolla mina knän för jag kan knappt stödja på det ena. fattar inte, har så ont så jag vill spy.
sov så gott alla söta människor, hoppas att ni har haft eller kommer ha en lika underbar och bäst prao som jag har!
jag stod inne i köket så att jag kunde se när hannah åt och så ser jagatt hon sitter och pillar med någonting på sin tallrik och sen går hon och jag tänker inte mer på det och så hör jag ett gapskratt från resturangen och så står min chef och skrattar åt hannahs tallrik och jag bara wtf? så visar det sig att hannah skapat ett litet konstverk av sushi, söta söta hanni <3
stället jag jobbar på, rå epok! sushi på skånska (ser lite annorlunda ut än på bilden då dom bytt ägare sen bilden togs)
tysk/svensk cp musik som får en att skratta som dunkar så att fisken dallrar i köket hela luncherna!
Tyskarna Från Lund – Achtung X-mas!

Kommentarer
Postat av: Hannah

OMG OMG OMG OMG OMFG MIIN BIIILD FINASTE MÄSTERVERKET NÅGONSIN!!!!!!!!!!

2011-11-30 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0