?-tecken inspirerat inlägg

hej bloggen
idag har varit en helt ok dag, jag och johanna ska bygga en bro så vi satt och sprutade in azul lim i sugrör och helevetetamos potatas vilken bra bro vi ska göra.
sen pluggade jag lite med salma och sen stack jag till träningen, så sjukt kul det var idag damn alla människor i gruppen är så jävla härliga , blir alltid på lika bra humör när jag är där!
sen stack jag hem , njöt över att inte ha något prov imorgon, sörjde mitt mattehelvetespissprov, spelade gitarr och sjäng lite, film kanske kommer en vacker dag.. höhö

nu tänkte jag avsluta med att lägga in ett litet inlägg av min favoritbloggare emil, www.emil.blogg.se , han skriver om STIMOROLs mya tuggummi SENSES ?  som då går ut på att man ska gissa smaken (för att de ska sälja bättre)
detta gjorde min dag!  :
Den här jäveln köpte jag en gång. Och nu har jag börjat se reklam om den här jäveln på TV på sistone. "Vad det är för smak? Skit i det du, köp den och ta reda på det själv vetja, idiotjävel!" går reklamen ut på i alla fall. Man ska alltså lockas till att köpa det här epilepsiframkallande färgglada paketet med tuggummin och gissa sig till vad det är för smak.

Men man får inte avslöja det, för då blir man enligt reklamen anfallen av bankdirektörer som rider på strutsar. Ja, frisk reklam, jag vet. Men jag tänkte avslöja smaken ändå.

Det smakar frukt. I åtta sekunder. Sen smakar det som luft i degform. Som exakt alla andra tuggummin med fruktsmak. Vad är grejen med det där egentligen? Köper jag tuggummin med tandkrämssmak så kan jag tugga på det tills jag dör utan att smaken försvinner. Men jag köper inte såna tuggummin. Tuggar hellre på lite torkad sperma från en Hepatit C-smittad åsna. "Men köp tuggummi med eukalyptus då Emil?" Okej, vänta, jag ska bara kolla en grej först. Nej, jag var tydligen inte en koalabjörn, så nej tack.

Jag älskar tuggummin med fruktsmak. Skriv ner det nu i anteckningsblocket "Bra saker att veta om Emil" okej? Men jag hinner tugga på det EN gång, sen smakar det lika mycket som förpackningen jag tog det ifrån. Ska det vara så jävla svårt att ordna på nåt sätt?

Vore förresten kul att börja tillverka tuggummin med lite otippade smaker. Vad sägs om "Köttbullar och potatis med lingonsylt"-tuggummi? Influerad av lite klassisk svensk husmanskost. Tuggummi som smakar vodka? Som även innehåller vodka? Så vaknar man upp lite småbakis dagen efter och kastar in ett pizza-tuggummi i truten?

Fan, nu måste jag springa till jobbet... jag som var on a roll här med mina affärsidéer.

asså denna människan borde få ett pris som världens roligaste man, ni skulle sett när han nästan ringde polisen pga av en nattfjäril.
"hej, jo asså jag har fått inbrott av en nattfjäril,  vad ska jag göra?!
checka som sagt in hans blogg! värt ett besök!
nu lite bilder från imorse när mitt hår såg... rött ut.
pusss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HHAHAHHAHAHHA alltså han är nog den enda som kan skriva ett två mil långt inlägg om tuggummi och få det att bli intressant, hehe

2011-11-11 @ 20:51:29
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahahahahhahahahah eller hur hehe

2011-11-12 @ 11:31:41
URL: http://goldendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0