var är julen?

sitter i köket nu på morgonen med min söta vän, lille-nalle. fick lite tid över då jag duschade igårkväll så jag slipper göra det nu.
det är bara en sak jag inte riktigt kan förstå, var är julen? vi har satt upp adventsljustakar, adventsstjärnor och på stan så glittrar julbelysningen hela natten, men hur mycket jag än försöker hittar jag inte julstämningen på något sätt. som att vi har förberett allt för att julen ska känna sig välkommer men den känner sig inte redo än.
jaja, nej nu ska jga ta en kopp chai te och mumsa på en lussebulle så får vi se om jag och lille-nalle märker någon skillnad.
pusssss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh Lille-nalle <3 saknar honom

2011-12-02 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0