Put your raggsockor on, its mini christmas!!

Hej bloggen
Igår var jag trött och därför sov jag klockan tidigt dvs inget blogginlägg
Men idag har jag i alla fall slått in julklappar, handlat julklappar, rimmat julklappar, morrat på vädret, morrat på en gran som bara ville trilla från början, klätt en gran, spelat neversaynever fast med mellanrum, saknat hatti, saknat maxi, saknar mandi, saknat ALLA som bor i Lund och som har med Lund att göra, snackat med hatti och haft världens mest cp diskussioner med henne både via sms och tankeöverföring brevduvor och hattifnatti voice.
Jag HAR varit effektiv och ja, jag vet att det är många pensionärer som läser min blogg och jag lovar et att vi tonåringar KAN vara effektiva. Promise.

Hoppas att ni har haft en lika gullig och mysig minijul som jag har haft.
Puss på er och imorgon är det LA GRANDE JUUUUL!!!!

Pussinussi hattefnatte


Kommentarer
Postat av: Nettan

Shakalakalala jag saknar dig Bettan<3

2011-12-23 @ 22:37:38
Postat av: Hannah

Hhihihi morr morr aw så gullig fanny min lilla hund typ. du är en typ, typ typ.

okay jag har damp men du älskar dig puss din mupp.

2011-12-23 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0