one in the night

idag var det lousiana med klassen (inklusivr eva och lotta) och det var skitmysigt, fast det slutade med att alla killarna i klassen köpte sprit i helsingör men innan dess var allting beeeest.
hatti var söt som vanligt och vi gick runt och tittade på alla små prickar som fanns utspridda lite här och där på de gigantiska pappersarken... förlåt , men klee eller vad du nu heter, jag vet inte om du lever men om du gör det, snälla skaffa en annan karriär, för jag kan faktiskt oxå rita prickar.
och imorrn så är det volleybolldag i skolan, yeeey, så ja jag bloggar mer imorrn, nu efter att ha kommit hem, spelat gitarr, myst, tränat och dansat så ska jag nu dra mig tillbaka.
de högklassiga bilderna får nassar stå för idag, dvs om ni inte vill ha bilder på igenmurade pupiller och fönsterglasglansiga näsor, va vill ni inte det? okej då... 
nassar its up to you!
sov gott evrybådy!
sötnosar <3
nasse och hatte
hatt, fina hatt.
hihi längdskillnad...
behöver jag säga något?

Kommentarer
Postat av: Johanna Bengtsson

NASSE OCH HATTE HAHAHHAHAAHAHHAHA

2011-12-15 @ 07:49:53
URL: http://bobsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0