ohyes--

hej bloggen! kom typ precis hem efter en alldeles för underbar dag i mitt alldeles för händelserika liv. igår var jag ock köpte mitt livs första gitarr och ja, för er som undrar, så är jag nu jordens mest underhållande person då jag ej går en meter utan den. älskar den. MYCKET sen stack jag jag in till stan och träffade max, fikade och satt på gamecenter (som förövrigt är mitt nya, hangaround) och snacka. sen buss hem till honom, myste, somnade. idag typ spelade vi biljard med ringar (som jag vann för er som är sugen på en utmaning). sen in till stan fika, hem städning och sedan till ayla på middag och vi skulle egentligen gått på bio men kände inte riktigt för att se en stig fukking helmer i mjukisbyxor dragna upp till halsgropen så att allting sticker fram, nejtack. så det blev nån gullig film med lyckligt slut, hihi. Beastly, kan absolut rekommendera den! sen låg vi och övade på flygande svanen (gymnastikövning) men det blev dock mer flygande bävern för min del. känner att jag lika gärna hade kunnat skriva min blogg i punktform, så kul är jag. men klockan är kvart i 3 och jag är pigg som en upphetsad gräsand så snälla, beware. imorrn är det fest hos karro med hela gänget och oh god vad det kommer bli ball! om jag inte hinner blogga imorrn (ska städa hela dagen) så GOTT NYTT JÄVLA ÅR EVERYONE! f ps. ja, jag har en bad hair day men jag hade det uppsatt ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0