my only desire.

hej bloggen
så galet rolig show idag, det är helt fantastiskt vad kul det äär. åååh helt taggad nu.
filmen mm finns på facebook hehe.
ja som sagt, så var den sista företällningen idag och det gick riiktigt bra. nu är jag trött som ett lik efter en minst sagt intensiv helg.
fick ett par strumpor av min farmor idag och de var så sjukt mysiga sen gick ja runt med dem mellan alla mina nummer på stadshallen.
imorgon är det skola och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta för att jag blir illamående bara jag tänker på hur mycket jag har nu.
ja, det gäller bara att köra allt man har, sen är det jullov och bara att släppa allting. så nej, nu ska jag sluta wajna och bara fixa det istället!
hoppas att ni har haft en lika underbar helg som jag har!
ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0