Lucia

hej bloggen ,
idag var det lucia i skolan och... ja... som jag skrev i mitt gästinlägg igår på johannas blogg ( www.bobsak.blogg.se )
så såg jag ut som en levrad blodkropp men det var lite roligt iaf, speciellt så hade vi en underbar tomte denna gången herr Ahmed! 
sen var det dags för håltimme och läxförhör och det gick faktiskt bra! sen franska uppsats, sen spanska betygsnack och allt gick SÅ JÄVLA BRA.
http://www.youtube.com/watch?v=h8tuTSi6Sck

sen efter skolan så snacka jag lite med primus, matte och maxmax.
en gick jag primus och matte till mc och åt lite och sen stack jag hem.
och nu sitter jag här med lite luciastämning och är allmänt glad.
imorrn är det lousiana med klassen och et kommer vara ball att vara där men sjukt drygt att kolla på konst, men yeye.
ha det!
det är ju trots allt lucia...
EN DAG NÄRMRE LÖRDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0