kund på novalund

hej bloggen , jag vet att jag har en snitsig rubrik, ni behöver inte nämna det.
idag har varit en ganska chill dag, hade först några lektioner, sen var det typ dags för volleyboll, men jag skulle till sjukgymnasten så det blev inställt. sen stack jag till nova med hatthatt för att handla julklappar  och då några jag köpte till läser min blogg tänker jag inte nämna var eller vad jag köpte, tyvärr. det enda jag kan berätta är att jag köpte en donut,som man har till håret, på glitter, kostade typ ingenting så ja.
sen efter det så stack jag hem, tränade lite och typ spela gitarr och nu snackar jag med maxmax.
imorgon börjar vi 8 med idrott och jag känner att jag är så galet taggad, shit taggningen bara växer i mig liksom.
ska eventuellt spela på café och le imorrn så om ni vill kan ni ju komma och kolla, puss på er.
OBS MEDDELANDE TILL ALLA FACEBOOK TEKNISKA!
JAG HA RÅKAT FÅ NÅGOT PÅ MIN FACEBOOK SOM KALLAS TIDSLINJE, SOM JAG HAR RÅKAT PUBLICERA, OCH JAG VILL VERKLIGEN HA TILLBAKA MITT GAMLA FACEBOOK, DVS DET GAMLA UTSEENDET! OM NÅGON VET HUR MAN FÅR BORT DET SÅ SKRIV GENAST TILL MIG, KOMMENTERA DETTA INLÄGGET ELLER VAD SOM HELST!
TACK!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sen köpte jag en donut. Till håret.

hejdå

2011-12-16 @ 07:18:52
URL: http://bobsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0