joggare och andra filurer

hej bloggen
varit en lugn med kul dag
träffade ayla och myste lite här hemma, sen satte vi på oss awsome kläder och gick ut på stan för att  fika och handla de sista julklapparna, sen stack vi hem hit igen, kollade lite mode, snackade och tog foton hon visade mig världens finaste hemsida
sen stack hon och jag testade lite kläder och dansade lite, övade att gå catwalk haha, och sen beställde jag pizza och stack ner till stan och träffade max och hans kompisar och hämtade min pizza, stannade ett tag och snackade med dom och sen så gick jag hem men mina iskalla pizzor och var allmänt överlycklig.
käkade min pizza utan ett enda problem och sen dess har jag packat dansat, fotat, spelat lite gitarr, och bara haft det lite allmänt mysigt!
snackade även lite med hatti och helt plötsligt undrar hon om jag vill veta något läskigt, lite tveksamt säger jag ja, och så berättar hon att hon suttit med fjärrkontrollen typ 2 m ifrån sig och kollat på south park och så helt plötsligt så bara: NU SKA VI VISA LITE RÖRLIGA BILDER FRÅN EN VÅRDAG I BJÄRRED! enjoy typ!!!
hahah asså jag tror jag skulle dö av skratt för  jag kunde verkligen se det framför mig, och så skickar hon en film på det och det var verkligen exakt så som jag hade tänkt mig det, typ en joggare som springer på en åker. asså jag pallar inte allting ibland...
anyway så ska jag upp 6 imorrn för då ska mamma köra till jobbet och då jag inte kan ta med mig mitt täcke på tåget så måste hon ta det i bilen, därför känns det lite ångestartat att klockan nu är 1.14 och att jag ska upp om typ 4 timmar och 46 minuter, YEÄS!!
och då detta är sista gången som jag har dator innan jag sticker upp till farmor så vill jag passa på att önska er alla en riktigt god jul och det kommer antagligen komma ett och annat mobilblogginlägg men fula kamera bilder men alltid något.
ha det hääääääääääääst!!!!!!!!!

nu kommer lite bilder som jag tog idag:
skjorta h&m/ kavaj armani jeans/ leggings lindex/ shorts uniqlo/ skor h&m
vi hörs alla söta bloggisläsare (dock inte så många) <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

vadå vara otroligt snygg? <3

2011-12-23 @ 05:09:25
URL: http://marshmallowrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0