I need some fine wine and you, you need to be nicer.

tjeenare bloggen
för er som inte riktigt har huvudet med er vid denna tidpunkten på dygnet så är rubriken en låttext och det betyder inte att jag är sur på någon eller att jag dricker vin.
idag var "la GRANDE (impressions) finale" och jag lyckades på något jvla sätt klämma ut mig mina texterrader och få dem att låta helt okej. TROTS att min ben var svajigare än palmerna på gotland.
bilder och eventuellt film kommer kanske imorrn, becci har dem så om hon skickar dem så lägger jjag nog upp dem hehe.
dagens mysigaste var nog JULGRÖTEN i skolan , med hatt och några till. ååååh asså vill inte ha skola men vill träffa klassen. finafinafina klass 9a , ni är cp, men fkn bäst.
sen fikade jag med världens finaste pojkvän och sen var det dubbelpass på gerda och nu har jag lagt in sill så mina fingrar luktar värre än.. jaa.. jag vet inte riktigt om det finns några ord som kan beskriva.
men tog iaf lite bilder med kameran idag så ni slipper igenklibbade ögonlock och osminkade finnar.
hoppas ni haft en mer stabil dag än vad jag har haft. ha det!
puss / f

Kommentarer
Postat av: Johanna

la GRANDE hahahhaahahaha

2011-12-22 @ 01:04:47
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Fanny

GRAAAAAAAAANDE!!

2011-12-22 @ 01:24:03
URL: http://goldendesign.blogg.se/
Postat av: Hannah

hihihihi fkn bäst, bra ordval ^^<3

2011-12-22 @ 11:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0