HOME

hej bloggen, förlåt för sen uppdatering, har nämligen inte haft något internet på datorn, bara på mobilen nu de senaste dagarna i göteborg, men nu är jag hemma  och redo att berätta lite om mina sista dagar i göteborg.
i onsdags så var det ju min födelsedag och jag fick väldigt många fina gratulationer, dock inte på morgonen för jag skulle öppna i caféet med min kusin och gick upp halv fem. men sen både på jobbet och när jag loggade in på facebook.
efter jobbet så åkte vi hem och fixade i ordning oss och sen gav vi oss ut, vi började med att se den nya filmen "En dag" på bio som var helt perfekt men otroligt tragisk. så efter att vi suttit och gråtit i 1,5 timme så gick vi till världens mysigaste resturang, en fransk, vid domkyrkan i göteborg. det var helt fantaaaaaastiskt god mat och servitören trodde att jag hade bott i frankrike så han pratade skitmycket franska och jag lyckades svara oxå, gjorde heeela min kväll fantastisk. så vi satt och snackade om allt och åt underbar mat och sen när klockan började dra sig mot mycket så stack vi hem , degade, somnade.
torsdagen så var jag inne hos kallskänkorna (trodde först att de hette kallskinkor ... )  i köket  som har hand om all bakning och mackor mm, så jag fick baka en massa och sen fick jag servera och göra kaffe, och så testade jag cappuchino med extra skum och nötsmak och tro det eller ej men det var så otroooligt gott!?
efter jobbet så gick vi och shoppade lite och sen hem och gjorde billys pizza och degade framför 2 filmer, man var helt enkelt slutkörd.
igår så gick jag upp med min kusin och packade ( :'( ) och sen åkte vid med bussen, bara det att jag hoppade av vid stationen och åkte inte till chalmers. sade hejdå till min fantastiska kusin och gick mot tågen.
sen väl inne  på stationen så låste jag in min väska i ett förvaringsskåp som var läskigt, sen gick jag och shoppade ett par skor och lite julklappar, samtidigt som jag snackade med söta hatti, hihi.
sen hoppade jag på tåget och åkte hem..
efter npgra timmars sovande på ett tåg så var jag framme och gick och hälsade på hannah på espressohouse, ni skulle sett hennes min när jag helt plötsligt stod där ihih hanni! sen gick jag till max och snackade med honom, myyyyyyyysigt.
på kvällen färgade jag håret sen så vad det genrep med dansen och det gick bra, sen testade jag mina nya skor och den var omöjliga att gå i med de är galet snygga,  åkte hem, åt , träffade max ett tag, fina max, sen åkte jag hem och somnade otroligt gott med mitt nya ljudsystem, hihi.
som ni kanske vet så hatar jag alla fåglar förutom småfåglar, asså verkligen hatar, känns som om de följer efter mig, och nej jag är faktiskt inte psykiskt sjuk... och idag fick jag det värsta uppvaknandet någonsin (förutom när ayla låg och dreglade 2 cm från mitt huvud)
det var en FKN kråka som satt och försökte komma in genom mitt halvöppnade fönster, och så hade han typ fastnat så han kraxade sjuuukt mycket så jag var liksom tvungen att putta ut honom, jävla äckel, usch, hataaaaaa fåglar...
anyway så ringde jag ayla och snacka lite med henne hihi, och nu ska jag beställa min klänning från www.nelly.com och sen ska jag duscha sen ska jag på genrep sen blir det väl hem och kolla film och sen är det föreställning ikväll.
ska kanske träffa ayla snabbt ikväll.
bloggar mer ikvöll om mina snygga kläder som jag fått av isa och som jag ska ha på mig på föreställningarna, hehe.
pusss
mina nya skor, jag kommer bli 1.92 ....
min nya hårfeeeääeeäeäeääeäeäeäerg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0