first day

hej bloggen, idag var första dagen på praoen här i göteborg och det var så otroligt roligt. jag fick typ göra kaffe med sån cool maskin, tända ljus, diska, servera, rullade chokladbollar, rullade bestick, gjorde yoghurt och packade för en avhämtning.
allting var så himla kul och alla var galet snälla och det var så himla mycket variation.
efter jobbet idag så gick jag med min kusin till coop och handla och sen hem, nu har jag snackat med max och lyssnat på musik och ska göra ansiktmask.
allting är så otroligt mysigt här, fina fina kusin <3
förlåt för att det inte blev något inlägg igår, internetet la av och jag hade inte förstånd nog att fixa det,
nej nu ska jag kolla på 2 and a half men men kusinen och sen sova för ännu en dag på chalmers.
höres! puss
bild från trött tjej igår
glöggmys med kusin, hihi
nu ikväll med mochos fina ansiktsmasker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0