|••••$••••| ^*%*^

Åååh det är så roligt när man kan göra tecken på en iphone som man inte kan göra på datan hehe
Nu sitter jag och lysnar på sopranisk vibrerande mansröst och dricker te och luktar på julgranen. Har precis duschat för man är inte sådär skitfräsch efter 2 timmars julklappsutdelning.
Igår var det julafton med familj och släkt, åt ton med mat och gröt och drack typ 3 l julmust, kittlar dödsskönt i kistan!
Fick lite olika saker typ som kläder, jacka, film, bok, servetter med en ros på, korg, pengar, tigersauce (internskämt) och lite till. Nu när jag tittar igenom det ser det helt sjukt ut men jag är galet lycklig.
Idag kommet resten av släkten och vi kommer inte få plats att sova så jag ska sova på några kuddar i badkaret, (kom igen katten det svänger ju!) kommer vara en kul experience, haha.
Iaf så kommer några av mina kusiner och vi ska ha en till julklappsutdelning, mysigt värre.

Kan tyvärr inte ladda upp några bilder för det är för dålig täckning men ni överlever nog.

Merry x-mas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0