charged

hey
idag har varit en lååååååååååång dag, efter att sovit typ två timmar efter VÄRLDENS roligaste (läs mer om det på http://bobsak.blogg.se/ ) kväll/natt med hatti, innehållande FEST hos emil, tomater i kinderna, tacosoppa, tantjogging ,höjdskräck, 1000 pannkakor och seriös sång. så bar det av mot burlöv center för puff-uppdrag. gick runt där och såg allmänt trevlig ut i två timmar = kramp i kinderna,   sen åkte vi och köpte gran och pyntade den, bakade kakor och mådde allmänt bra.
sen typ bestämde jag mig för att sova, så jag somnade i soffan, sen släpade mamma in mig hit och jag höll på och somna tills jag vaknade av ett ryck när jag kom på att jag glömt blogga.
så nu är alla mina punkter på dagens 2do lista avcheckade!
nej nu ska jag sova och se om jag eventuellt kan försöka hinna stoppa det migränanfallet som jag känner är på väg och så kanske jag kan få lite ny energi till imorgon så jag kanske kan göra ett ännu roligare inlägg imorgon!!! hihi.
sov gott everythree, haha get it?
hohohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0