café olé!

hej allihopa, sista dagen på praoen var seg och med extremt mycket att göra men alla där är helt underbara och det var riktigt kul att vara där ändå, tydligen tyckte de om att jag var där för jag har nu blivit erbjuden jobb under våren och hela sommaren.
sista dagen firades såklart med enorm chokladtårta och 15 bitar sushi.
efter det så stack jag till café & le och snackade med hugo, sören och max.
sen hem och städa, duscha och mysa med mamma.
sen träffade jag max, hugo och sören igen nere på GC och jag äger på att döda zombies, nej men jag spela inte, men max gjorde. har kommit på att det faktiskt är sjukt mysigt där , kanske borde börja hänga där? haha
sen gick jag och max till mc och åt lite, sen vidare till café & le och myste till live musik, ska för allas intresse uppträda där imorgon med gitarrspel och sång, så för dem som känner för det så få ni jättegärna komma och kolla, ta en chailatte eller en kaka och sätt er och slappna av och mys!
ligger brevid sf bion mot botulfsplatsen, börjar klockan 19.30.
sen efter att ha suttit där i typ 4 timmar så stack jag hem och han hem. och nu sitter jag här och saknar honom som en jävla mupp, fina maxmax. ♥♥♥♥
jaja nej, nu ska jag sova då jag ska upp och packa och städa imorrn, hoppas att ni har haft en härlig fredagkväll, och så ses vi imorrn 19.30!
saknar mitt hatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0