briefly min dag

idag så var det inte lika kul på epoken som det varit de andra dagarna, daniel var inte där med än nån halvtimme och han brukar lätta upp stämningen och iaf ge beröm när man gjort något rätt eller bli vilket ingen av de andra gör.
men jag fick iaf jobba mycket flitigt idag och jag klippte bl.a chili och pressade 100 citroner över att sedan mixa det och råkade få det ögat och sedan ta ett lite för djupt andetag så jag hade chili ner i ändtarmen, så efter 7 minuter oavbrutet hostande så fortsatte jag och gjorde klart det. sen skalade jag räkor diskade, la upp sushi, serverade och skar upp en köttbit på 5 kg för att sedan kunna göra chili con carne till lunch. sen kom ayla och åt och det var så galet mysigt, vi kommer eventuellt få sommarjobb tillsammans där och jag är så sjukt lycklig!
sen efter en ganska seg dag så stack jag till max i nån minut sen hem och duschade, sen till dansen, men jag hade så förbannat ont i mitt knä så jag var inte med så mycket men det var riktigt roligt, åh snart är det föreställning, boka biljetter på www.crazyfeet.se , jag cyklade till max och vi tog oss till nova där jag köpte en ny tröja och ett par hörlurar.
imorrn ska köpa en riktigt fet tårta till rå epok, för att de har gjort denna veckan så sjukt ball! sen ska jag träffa max efteråt.
nej nu ska jag sova och här kommer nån bild på min tröja, som är rosa och glittrig. hehe.
utan blixt i sken från mina snöbollar...
med blixt, hihi, nu ser den rosa ut i alla fall
godnatt söta människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0