attention , höpp, onetwo

tjääna bloggen
idg har varit en minst sagt pressig dag, jag stack till stadhallen och var där till genrepet började, vi gick igenom hela skiten och sen var det typ två timmar till föreställingen, temperaturen accelererade under kvällens gång till det låg flådda barn i hörnen. hyfsat varmt.
jag gick med michelle, lina och emma till mc och åt lite, sen var det dags.
dansade mina tre danser och det gick så KANIN I GRÖNSAKSLÅDANS bra. åååååh vad det var roligt.
sen efter det satt jag och snackade med en kompis och kollade klart på föreställningen, sen stack jag hem och nu sitter jag och spelar gitarr efter att ha testat mina nya skor, hehe.
älskar dem.
saknar min kusin men annars är allting bara bra.
nej nu ska jag sätta mig och kolla på min favvofilm och sen ska jag sova så sjuuukt gott efter ätta timmars typ dans.
just chillin with my new shoes hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0