Ain't nothin but a heartache

nämen hallå
idag har varit en totallt chill dag, hade el musica med el hattu ( smeknamn lika nytt som barack obamas skäggstubb), efter el musica vart det jullunch och sen blev det jackies chokladpudding (JACCCKKKIIIEEE) och kalla brisar på en mur utanför coop.
sedan hade vi so, och jag har höjt migi två so ämnen, hihi!!
efter det stack jag till cafe Cream, på lilla fiskaregatan om nu officiellt blivit mitt favoritcafé! där åt vi crepês, stack till panduro och köpte papper som skulle vara tapeter i ett dockhus.
senare på kvällen drog jag till café och le, som nu officiellt inte är mitt favoritcafé då max inte praoar där längre, men mysigt var det, sen spelade jag lite och jaa, var inte så mycket folk där men mysigt i vilket fall.
hade på mig mina nya skor och max var inte sådär överdrivet lycklig då jag liksom blev ett halvt huvud längre än honom. men jaa, dom är snygga, jag lovar!
stack hem och somnade framför en film med mina skor hängandes över kanten, sen vaknar jag av att min kära pappa står och olyckligt lyssnar på yappy jazz och oroar sig för hur han ska dansa till de, han ska tydligen på nån fest där man måste dansa till happy jazz. pappa som är the king of dance frågar mig om steg och vi har dansat tills nu.
imorgon är det piff- och ouffdräkt i 2,5 timmar och sen på kvällen så kommer traaaatti hiiit och ska koordinerat jasta ut röda rosenblad framför hennes fötter, där hon går, i hela mitt hus, ihihihiihii
nej nu vill jag krypa ner under mitt varma täcke och sova. måste ju vara pigg imorgon när alla små skrikande 7-åringar med blöjor springer fram med sina BRIOkameror och vill fottas med piff.
ha det fett!


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAH jag ska komma ihåg detdär med rosenbladen, wrattIi! <3

2011-12-17 @ 08:37:36
URL: http://bobsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0