2 flugor i en smäll

hej bloggen
blev inget inlägg igår för att det var en riiiktigt intensv dag och jag behövde komma iväg från datorn lite.
i vilket fall så var det party hos mig med skläkt och vänner då jag fyller år på torsdag men är bortrest, mina kusiner och ayla var här och det vart riktigt mysigt, saknade dock johanna, anyway så var vi först hemma och åt och sen stack vi ner till café och le och mötte upp lite kompisar och sen spelade jag några låtar och det var nervöst men det gick ganska bra iaf, jag tog inga foton, vet inte om någon anna gjorde men isf kommer det väl fram senare, det var i vilket fall som helst riktigt roligt och det är absolut något jag tänker göra om.
idag så blev jag firad på morgonen med en massa presenter och fruktsallad, julmust och kakor. fick så sjukt fina saker, bl.a ett riiiktigt bra ljudsystem till datorn så det första jag gjorde var att sätta på justin bieber (fuck you haters, hehe ) sen fick jag fina kläder , och en massa annat, lite filmer och såna stjärnor som man sätter upp i taket som är självlysande.
nu ska jag baka pepparkakor med mormor och mamma och sen ska jag på tåget mooot götalaborg!
bloggar nog mer ikväll om jag har internet, pusss
nytt linne och halsduk från hm , present av ayla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0