shoppingdag

hejsan bloggen!
kom hem från nova, mycket nöjd efter en mycket bra shoppingtur!
vad som inhandlades var följande:

tjöja, h&m 199:-
treggings, h&m, 149:-
aussie miracle moist inpackning, kicks, 125:-
silkesdroppar, kicks, 165:-
casting creme gloss chocolate, kicks, 115:-
smått&gott typ pennor, stift oxå.

jaa, så nu har jag gått från blont hår med utväxt ful till max, till chokladbrunt fylligt hår, YES!
imorrn blir det skola för första gången på knappt tre månader... fast, det ska ändå bli rätt kul att träffa alla och så.
nej nu måste jag nog dra mig mot kudden,
lägger upp en bild på mitt hår nu, bilder på kläderna mm kommer imorrn, ha det bäst!
puss




Kommentarer
Postat av: Olivia

Söte!!! (: <3

2011-08-29 @ 07:37:35
URL: http://madebygosh.blogg.se/
Postat av: fanny

du är söt olivia! <3

2011-08-29 @ 17:19:49
URL: http://goldendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0