maskinen ärlikamed kärlek

var i fredags och såg maskinen och dom var så JÄVLA HEST, höhö.
lördag var en fantastisk stäääääddag, nej, dock inte men rent blev det. sen på kvällen var det mysmysmys hos Julia och den natten asså är en natt jag sent kommer att glömma! Norea ( www.noreasandberg.blogg.se ) , Majti, Lovisa, Julia, Elsa och Klara. Ni gjorde min natt asså. När vi satt och spelade in när vi sjöng och sånt på natten, masssa stämmor, riktigt mysigt!
iaf på söndagen stack jag hemom och duschade sen till återträffen med konfan och att träffa alla igen var bara mer än magiskt, det var helt sjukt så lycklig jag var. jag älskar er med hela mitt hjärta.
idag vaknade jag ganska tidigt och stack till skolan och träffade hattihattti, fina människa, jag älskar dig. vi lyssnade på justin bieber och allt var som vanligt, nästan iaf, host Matematiklektionen HOOOOOOSOSOOSOSOSTT.
sen stack jag till sjukhuset och gjorde allergitest och för dom som är intresserade vad jag var allergisk mot ring : 112.
nu var min lilla tanke att plugga lite engelskaglosor som är till imorrn och sen skriva lite NO. sen kommer magnus hit med min ballonglön, värt varenda sekund slit må jag säga.
ha det HEST!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: TACK BÄSTA FANNY, det är jag som vill bli som du!

2011-09-09 @ 10:06:25
URL: http://madebyghosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0