kläder, myskväll ooch överlevande ost..

hejsan bloggen!
då jag lovade igår att jag skulle lägga upp lite bilder från shoppingen idag så hade jag tänkt göra det.
idag har i alla fall jag varit med johanna och gjort tacotårta (a) sjuuuuk mysigt, så tände vi massa ljus och mamma vad sött och mysigt det blev!
höhö, men vi råkade lägga en mycket intelligent ost som var helt överlevnadsberoende och den ville inte smälta så det blev lite torrt men men...
sen har vi spelat gitarr och spela in massa sjuka videor när vi mimar till justin bieber, haha, kanske kommer upp en sen, grejen är bara den att det blev något fel när jag skulle lägga upp den på youtube så bilden är i snabbspolning och ljudet normalt, sjuka grejer men anyway.
bilder i mängder kommer i alla fall nu, pusspussss



min nya tröja och nya treggings höhö superbra silkerdroppar!
skitbra inpackning för frissigt hår!



Och så kommer lite cambilder..... (h)











Tack för världens mysigaste kväll.
Jag älskar dig till tusen, min fina syster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0